Over mij

Wie is Lydia Kuiterman?

Hey hallo, je bent vast op deze pagina terecht gekomen, omdat je meer over me wil weten over wie ik ben en wat ik precies doe.

Mijn achtergrond…

Ik ben geboren in de mooie hanzestad Zwolle en heb daar gewoond tot mijn 22e. Daarna ben ik verhuisd naar Apeldoorn, Amsterdam, Utrecht en inmiddels woon ik al meer dan 10 jaar met heel veel plezier in Moordrecht (bij Gouda).

Ik woon samen en ben moeder van 3 prachtige kinderen, 2 meiden en 1 jongen. De oudste was een cadeautje uit de vorige relatie van mijn partner. Ik heb gelukkig allebei mijn ouders nog, maar die wonen niet om de hoek, maar zien en spreken we wel regelmatig.

Hoe het allemaal begon….

Na de lagere school ben ik naar het VWO gegaan. Na het behalen van mijn diploma heb ik nog even in dubio gestaan of ik naar Groningen zou gaan om bedrijfseconomie of Bedrijfskunde te gaan studeren. Al heel snel trok ik de conclusie dat ik een doener en veel minder een denker ben, dus dat een HEAO opleiding veel beter bij mij paste.

Pon was mijn eerste werkgever, sprak me vooral aan door de mooie merken Audi en Porsche. Ik had al snel door dat ik de reclame kant op wilde, maar dat waren heel populaire plekken bij Pon.

Uiteindelijk heb ik na ongeveer 10 jaar verschillende rollen binnen Pon mijn doel bereikt en was ik Marketing Manager van Skoda. Dit is ook tekenent voor hoe ik ben, vasthoudend en gewoon doorgaan totdat ik mijn doel bereikt heb. Bij Skoda heb ik aan de wieg gestaan van het huidige succes. Het marktaandeel is in die periode gegroeid van 1,3 naar 1,8% en we hebben een San Accent gewonnen met de reclame campagne Volg de Skodarijder, waar ik nog steeds heel trots op ben.

Mijn volgende uitdaging vond ik dichter bij huis bij het AD. Daar werd ik aangenomen als brandmanager en na een reorganisatie bij de overname door de Persgroep werd ik  Marketing Manager. Dit was een supertijd waarin ik nauw samengewerkt heb met de marketing directeur van de Persgroep Benelux. Ik merkte in deze periode, dat ik ondernemen en het in actie krijgen van klanten enorm leuk vond.

Na 6,5 jaar AD was het voor mij weer tijd voor verandering en heb ik nog een halfjaar als communicatie manager bij de  SNS bank gewerkt.

Eigen baas

Toen was het tijd voor bezinning en het afronden van een zeer interessante studie merkmanagement. Hier leerde ik dat sterke merken betekenisvol zijn  in het leven van hun klanten. Tijdens mijn kennismakingsgesprek met Forever zag ik dit gelijk terug. Mensen helpen aan een betere gezondheid en een inkomen, hoe betekenisvol ben je dan als merk? Ik ben gelijk gestart, eerst met de gedachte leuk voor erbij en na een halfjaar met de visie om wereldwijd mensen te helpen aan een betere gezondheid en een inkomen.

Naast de visie van Forever sprak mij ook de manier van werken aan. Je kunt werken waar en wanneer je zelf wil, dus met je huis als thuisbasis. Je bent eigen baas en gaat zelf op zoek naar de mensen waar je mee samen gaat werken. Zo bouw je je eigen team en inkomen.

Spreekt mijn verhaal je aan en ben jij ook op zoek naar een mogelijkheid om op een andere manier je inkomen te genereren, eigen baas te zijn en wel pensioen op te bouwen, te werken aan je persoonlijke ontwikkeling en ook als je op vakantie bent inkomen op je rekening gestort te krijgen. En last but not least kunt werken voor een stukje van de winstuitkering die jaarlijks uitgekeerd wordt door Forever. Twijfel dan niet, vul hieronder je gegevens in!  Ik laat je met alle plezier de mogelijkheid zien.

Wat ga ik je leren als je dezelfde keuze maakt als ik:

  • Scherp krijgen wat jouw droom is
  • Een planning maken hoe je jouw droom gaat verwezenlijken
  • Uit je comfortzone komen
  • Jouw eigen klantenkring opbouwen
  • Jouw team opbouwen
  • Personal branding
  • Gebruiken van social media om je doelgroep te bereiken
  • Positieve mindset training

Heb je interesse in meer informatie? Vul je contactgegevens in. Dan neem ik contact met je op!

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren